T B X

Heej på er.

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har varken haft tid eller ork till bloggen.
Kände att jag behövdes en paus. Men nu är jag tillbaka igen, känns väll bra att jag är tillbaka? :)
Otroligt skönt med fredag, äntligen ska man få sova ut, men igår och idag hade vi vikarie. Hon var lite...konstig.
Men aja, har rätt mycket läxa, eller inte läxa men jag väljer att ta hem och jobba så det blir färdigt fortare!
Skriver om mexico, ska snart börja på ett till land, som ligger i Nordamerika. Har du ett förslag? Nåt intressant?
Skriv isåfall! Allt kan vara till stor nytta, även om det kanske inte är så jätte kul. Men aja, nog om det.
I helgen ska jag bara ta det lungt, imorgon ska jag nog vara med Lovisa, skit länge sen vi träffades nu.
Vi har vart ovänner, men nu äre löst som tur är!

Sen på söndag får jag se vad som händer, skriver nog en del på mitt special arbete som pågår här hemma!
Om jag inte ska göra någonting annat roligt. Får se hur det blir, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0