tbx i skolan, yeeey C:

Hej!
Idag var jag i skolan, kändes skönt att vara tillbaka igen.
Men jag fick inte vara med på idrotten & får inte vara med på cirka fyra veckor,
för om jag får nåt slag eller en boll eller någonting annat mot ögat kan stygnen gå upp.

Och det är rätt jobbigt att läsa , för att jag ser dubbelt när jag läser.
Jag kommer att göra det i ca fyra veckor. För att hjärnan måste ställa om sig..? - läkarn sa't

Aja, har precis ätit en pan pizza, skit göööött!
Ikväll får jag se vad som händer, tror det bara blir att vara hemma och ta det lungt,
skulle igentligen vart med Malin, Lovisa och Linnea, men blir inte så, tror jag :c
Så sticker nog in till Vänersborg och hälsar på farmor,har inte kunnat göra det, för att det har vart magsjuka där!
Som ni kanske inte vet så bor jag inte i Vänersborg..
Jag bor nämnligen lite utanför, alltså vid trestad,
jag bor i mellan Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg, typ lika långt till alla dessa städer från mig!
Samhället där jag bor heter Väne Ryr, ligger typ på landet. Men ändå rätt chill här. :3
Detta blev ett ovanligt långt inlägg, haha! Men det kanske ni vill ha lite oftare?! Isåfall så fixar jag det.
Hörs om en stund, ha det bra tills dess, k y s s s s s s s '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0