00:22

Klockan är över tolv & jag är inte trött..
På tisdag börjar skolan, jag har inte börjat vända på dygnet som man kallar det,
jag måste nog faktiskt lägga mig snart.
Mamma & pappa tror att jag sover.
Och hur ska jag orka gå upp så tidigt på tisdag? O.o
Aja, det får vi väll se då..
Imorgon ska jag , eller vänta nu.. klockan är över tolv så då borde det bli idag istället,
jaja.. idag ska jag nog till sjukhuset en sväng & hälsa på min farmor, hon rammlade i fredags & bröt båda över armarna, stackarn. ♥ 
Och även kanske träffa min 'malin bästa vän' , ska bli så kul att både träffa farmor & bästavän.
Jaja , nu ska jag kolla facebook & bilddagboken , sedan ta lite gröt & sen sova, eller ja .. försöka iallfall, kommer inte lyckas så speciellt bra , får väll smsa några sociala prickar :3
Nattinatti.
Bästa låten just nu ;

Italobrothers - Radioharcore

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

träligt när inga ställer upp på att vara social :/ men hoppas absolut inte det är en konstant problem :D

2011-01-11 @ 16:58:29
URL: http://hblogg.se/feliciaulen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0