T R Ö T T

Hejhej!
Dålig uppdatering, jagvet , men jag lovar mig, jag ska bättra mig.
Rätt mycket som hänt nu den senaste tiden så jag har vart lite depp osv.. - privat.

På rasten idag så låste jag & några i min klass in oss på toaletten, för vi skulle köra anden i glaset , det var några som tyckte det var fjantit & inte trode på det, så dom kollade på när vi tjejer & Stanimir gjorde, det funkade. Dom blev såklart jätte nyfikna och ville testa. Vi gjorde igen & det funka. Tycker att det är jätte spännande.
Jag själv tror på andar & gillar sånt, kan bli lite läskigt om man kommer i kontakt med Jävulen eller något liknande.
Jaja, har precis käkat lite mat & nu ska jag jobba lite i matteboken! :c
Hörs om en stund!
Frågestunden varade inte så länge men som sagt så var det min första! Fick inte så många frågor men iallafalll;
Fråga 1. postat av: Molly Bergström
Vad gör du? :D - Ingenting alls, svarar på era frågor!
Fråga 2. postat av: Anonym
a) är du oskuld ? - Ja , jag är oskuld, härre gud. Vem är det som har ställt dessa frågor, jag är ju bara tolv år!
b) vad har du för bh storlek ? - 65a , som sagt så undrar jag vem det är som har skickat denna kommentaren!?!?!
c) hur många fingrar får du upp ? - Jadu, det har jag ingen aning om! Tycker att detta är lite konstiga frågor.
d) är du rakad ? - Ja det är jag.
Fråga 3. postat av: sam
a) cola eller fanta? - Svårt val, men jag gillar cola mer än fanta, inte vet jag varför. Jag tycker det smakar godare!
b) katt eller hund? - Denna frågan kan jag inte svara på, jag har både hund & katt. Och nej jag kan inte välja av mina husdjur.
c) sommar eller vinter? - Har ett självklart svar på denna frågan, sommar ftw. Jag har mycket imot vintern, den sabbar allt som jag gillar. Eller inte allt men en hel del som tex.t sola , bada & om man äter en glass på sommarn, då det är varmt & tillskillnad att äta en glass nu på vintern när det är kallt.
Fråga 1. postat av: Molly Bergström
Vad gör du? :D
Fråga 2. postat av: Anonym
a, är du oskuld ?
b, vad har du för bh storlek ?
c, hur många fingrar får du upp ?
d, är du rakad ?
Fråga 3. postat av: sam
a, cola eller fanta?
b, katt eller hund?
c, sommar eller vinter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0