...

Känner att jag måste skriva av mig lite!
Jag är så otroligt trött på folk som snackar skit om a l l t & a l l a, det är bara så fucking TÖNTIGT!
Dom tror att dom är så jävla coola när dom snackar skit, men det är så jävla drygt.
Om man vill snacka skit om någon tycker jag man ska hålla det för sig själv istället, eller bara dööööööööö.
Förlåt, men jag är så jäääävla trött på att höra massa skitsnack bakom min rygg.
Hör't varenda dag och tycker det är idiotiskt!
Hör fan skit snack om både mig själv & mina vänner.
Hur tror ni det känns för mig, att veta någon pratar skit om mina vänner? Det är fan inte tillåtet alltså...
Något jag INTE gillar är skitsnack, så otroligt omoget och fett kränkande.
Jag vill kunna leva mitt liv med mina underbara vänner UTAN att få höra skit snack, snälla sluta bara.
Det skulle betyda a l l t för mig att aldrig mer få höra skit snack om mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0