hehe

Vart skit dåligt med bloggandet, men jag har faktiskt ingen tid till bloggen och heller ingen ork! Men jag tänkte göra sånhär dag sak. Efter tjugo dagar ska jag börja blogga igen, kommer att skriva domma sakerna till dag tjugo, börjar nu , dag 1 kommer i nästa inlägg! :)

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Något som får mig att skratta
Dag 3 - Mina drömmar
Dag 4 - Mina syskon
Dag 5 - Min bästa vän
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Tio faktapunkter om mig
Dag 8 - Låtar jag har minnen till
Dag 9 - Det här hade jag på mig idag
Dag 10 - Det här stör mig
Dag 11 - En resa jag minns
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Min första kyss
Dag 14 - Det sjukaste jag gjort
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - Saker jag inte klarar mig utan
Dag 17 - Något jag ångrar
Dag 18 - Det här saknar jag
Dag 19 - Det här ser jag fram emot
Dag 20 - Mitt liv just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0