Svaren!! :

Vad är det bästa du vet?
När började du blogga?
Har du någon idol?
Vad tycker du är rätt?
1. Att man är ärlig och "dum"
2. Att man är snäll och "oärlig"?
Hur lång är du?
Är du singel?
Hur många läsare har du?
Är du oskuld?
Vad går du i för klass?
hur lång är du?
vad föredrar du, sommar eller vinter?
är du oskuld?
hur lång är du?
vilket gymnasie vill du gå på?
vad tycker du att en blogg ska innehålla för att du ska tycka att bloggen är värd att läsa/följa?
vilken är din favoritmascara?
vilket är ditt favorit plagg ? (jeans osv..)
hur sminkar du dig en vanlig skoldag?
vilken är din favoritresa?
vad vill du bli i framtiden? hur länge har du bloggat?
va skulle du göra fall du träffade justin bieber?
vart skulle du vilja åka fall du fick åka till ett ställe på heöla jorden?
Vad är det bästa du vet?
Det var en svår fråga men musik är nog det bästa jag vet! 
När började du blogga?
Jag och min kompis tyckte det var coolt, så vi startade var sin blogg, lyxii & luckii.
Sen har jag tagit stora pauser och skapat nya bloggar osv..
Har du någon idol?
Tänk för att jag har det, Justin Bieber ! <3
Vad tycker du är rätt?
1. Att man är ärlig och "dum"
2. Att man är snäll och "oärlig"?
Jag gillar inte när folk ljuger och är oärliga, så jag tar 1!
Hur lång är du?
Har inte mätt mig på ett tag men sist jag mätte mig var jag 166 cm lång.
Är du singel?
Ja, det är jag.
Hur många läsare har du?
Det går upp och ner men dom senaste dagarna har jag haft 56-120, när jag fick min nya header steg det upp!
Är du oskuld?
Ja , jag är oskuld.
Vad går du i för klass?
6an (B)galen klasssssss
hur lång är du?
Den frågan har jag redan fått, men sist jag mätte mig var jag 166 cm. :3
vad föredrar du, sommar eller vinter?
Vinter är ju kanske lite roligt när första snön kommer och i december då det är jul och så!
Men sommar'n är bäst! <3
är du oskuld?
Japp!
vilket gymnasie vill du gå på?
Svår fråga, har inte bestämt mig än!
vad tycker du att en blogg ska innehålla för att du ska tycka att bloggen är värd att läsa/följa?
För att JAG ska följa en blogg ska den inehålla musik,bilder,vardag och lite mer småjox!
vilken är din favoritmascara?
Sminkar mig aldrig, därför att jag inte tål smink, men finns många favoriter!
vilket är ditt favorit plagg ? (jeans osv..)
Ja du, det var en bra fråga. Jag gillar jeans , men jag gillar mer mjukis byxor tex , team sportia!
hur sminkar du dig en vanlig skoldag?
Eftersom jag inte tål smink så sminkar jag mig inte!
vad vill du bli i framtiden?
Vet faktiskt inte, har inte kommit på det än, ska fundera mer på det när jag börar i sjuan!
hur länge har du bloggat?
Ungefär 2 år tror jag, eller kanske 1 ½, kommer inte ihåg riktigt.
va skulle du göra fall du träffade justin bieber?
Konsert eller enrum?
Enrum - krama honom och tala om att jag älskar han och hans musik!
Konsert - Bli sjukt glad att jag äns får se honom live och ta kort och filma!
vart skulle du vilja åka fall du fick åka till ett ställe på heöla jorden?
Finns många ställen jag vill besöka!! U.S.A tror jag faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0