börjat blogga

Hallåå!
Nu har jag startat om från början, bestämmt mig att jag ska blogga på blogg.se , problemet är att jag inte kan få in min header, men jag ska försöka hitta någon som är bra på sånt, som kanske kan hjälpa mig.
Jaja, nu ska jag inte skriva massa onödigt.
Idag har jag inte gjort ett skit, bara haft en skön slappdag , gick upp rätt tidigt idag, vid tolv tiden, jag tycker det är rätt tidigt eftersom jag brukar vakna vi två tiden, men ni får ju tycka vad ni vill.
Suttit framför tv´n , spelat på min iphone & legat i sängen och smsat typ. Rätt chill ändå , tycker jag. :3
Lovet har gått rätt fort tycker jag, dock att jag inte gjort så mycket, bara vart med kompisar, vart på överby en hel del & även andra saker som jag inte orkar skriva upp.
Imorgon har alla vänersborg´s skolor k-dag , förutom fridaskolan, haha lite udda men det är ju en friskola så.
Just nu sitter jag bara på mitt rum & lyssnar på musik , har fått helt annan musiksmak sen föut... O.o
Lyssnar värkligen på allt, typ iallfall pop - techno - emomusik lr vad man ska kalla det? Rätt soft musiksmak , tycker jag iallfall. Har annat att fixa nu, bloggar nog senare, kan inte lova något men tror det dyker upp ett inlägg om någon timme eller så.
kram
/ kkingofswe

Kommentarer
Postat av: Cissi

välkommen till blogg.se :) hehe. Fin blogg!

Kram

2011-01-12 @ 12:39:48
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej söt!

Allt bra idag?? :)

2011-01-12 @ 13:01:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: julia ♥

Hejsan hur är läget idag!? <3

2011-01-12 @ 13:20:44
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0