det var inte sista inlägget C:

Gick och la mig, men jag kände mig rätt pigg så jag gick upp och satte mig här lite, ska nog kolla på en film och ta det lite lungt. Somnar alltid när jag kollar på film!
Seriöst...Jag är helt slut!! Trotts att jag sovit så mycket? (fundera på det du ;)
Men vi hörs antingen lite senare eller imorgon. Får se om jag ska till skolan imorgon eller inte,
får inte för läkarna men jag vill ju dit?
~ när jag vill till skolan får jag inte, när jag inte vill måste jag?
Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: ellibo

SVAR: tack vad snällt!

okej, jag kan se om jag kommer på något att fråga!:)

2011-01-31 @ 22:45:48
URL: http://ellibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0