Justin bieber..

jag älskar dig.. Första gången jag hörde din röst, jag kände att det var något speciellt med den, så underbar röst.
När jag såg en bild på dig för första gången, jag kunde inte sluta kolla.
Så underbart fin är du. Det finns många som inte gillar dig, både tjejer & killar, men skit i dom.
Dom har bara inte den smaken, och dom som hatar dig, ja dom känner dig ju inte så dom kan ju inte hata dig.
Dom är nog mest avundsjuka...eller så tycker dom inte om din musikstil bara.
Men det gör jag, och många fler. Men jag älskar din musik och jag är beroende av både dig och din musik.
Sp
Så otroligt söt!
Bebis, älskar dig.
u smile, i smile. ♥

Kommentarer
Postat av: photograph!

åh, tack!

asså han är bäst, så sööt :)

2011-02-01 @ 19:38:53
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0