kom nyss hem

Heej på er !
Vet... jätte dålig uppdatering :c
Men har ju faktiskt vart iväg idag..
Imorse gick jag iväg till malin, i halkan..
Så jävla halt vare, ramla några gånger ,  INTE KUL !!
Men i alla fall så tog vi bussen för vi skulle träffa Matte, kallad Emo matte. ;->
Först gick malin & jag runt lite på Oden Huset & sedan satte vi oss vid ett café och softa , medans vi väntade på honom.
När vi satt på cafét så såg vi Abdi & en annan Matte, dom såg oss också, så dom kom in.
Vi satt & snackade med dom sen rullade tiden förbi & våran buss skulle gå om 22 minuter så vi gick mot resecentrum , precis när vi kom fram åkte bussen iväg.
Så vi gick till bibblan & träffade Emo matte & matte , så satt vi och snacka med dom, sen stack Malin & jag till Vänersborg & när vi kom dit gick vi till Kvantum & köpte munkar, gotttttt :3
Sen blev klockan halv sex & då skulle kom våran buss, men vi fick inte åka med ?
Så då fick min pappa komma & hämta oss, annars skulle vi få vänta till 21.35 ..
Nu har jag precis kommit hem & ska få i mig något att äta, inte ätit på hela dagen, haft fullt upp.
DET HAR VART EN AWESOME DAG IDAG ;3

hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0