14:59

Känner mig duktigt, har faktiskt städat lite i mitt rum nyss, inte lika stökigt nu, awesome! ;)
Men det går fort att stöka ner, hihih! Som jag redan nämt här i bloggen så ska jag följa med mamma & pappa iväg till trollhättan och träffa min underbara farmor. ♥ Lääängtar redan!
Och juste, om någon av er skulle vilja hjälpa mig att göra en ny design och header, ska göra en ny blogg pga att det är några saker som inte funkar på denna & då tänkte jag göra en ny, vet inte vad den ska heta än, föörslag?!?
Hör av er om ni vill hjälpa till med header och design, [email protected] / sara king derehag @ facebook.
Hörs innan jag sticker till trollhättan, k y s s s s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0