ah , sorry.

Tjenare, har inte bloggat på jätte länge som ni säkert har märkt.
Men det har hänt så mycket nu den senaste tiden, inget jag vill ta upp här i bloggen..
Nu ska jag ta tag i bloggandet och blogga varje dag & så ofta jag kan! :)
Idag har jag vart hos malin, vi satt vi datorn, tog en promenad och lite annat sånt, niice.
Nu har jag precis ätit pommes & korv, gött vareee! Ska kanske tillbaka till malin senare, får se hur det blir.
Har mycket att göra innan måndag, vet inte hur jag ska hinna allt som är planerat och som måste göras!
- Städa rummet, ser ut som ett bombnerslag
- Hälsa på farmor, ska göra det i morgon, inte träffat henne på länge nu :c
- Blogga, det är ju något jag måste göra i nu läget, ska fixa så jag kan blogga via mobilen
- Rensa min garderob, jag har riktigt gamla och inte snygga kläder som måste rensas bort, rip i förväg.
- Och lite annat små pyssel som måste fixas, orkar inte rabbla upp allt här & nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0